اسرائیل ۴۶ میلیون دلار از درآمد‌های مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین را سرقت می‌کند

وزیر افراطی دارایی رژیم صهیونیستی با هدف تامین کسری بودجه این رژیم به سرقت درآمد‌های مالیاتی تشکیلات خودگردان روی آورده است.

کانال ۱۲ اسرائیل به نقل از منابع ناشناس نزدیک به این بزالل اسموتریچ، وزیر راست افراطی دارایی گزارش داد، بنا به گزارش ها، او حدود ۱۷۰ میلیون شیکل (۴۶ میلیون دلار) از درآمد مالیاتی تشکیلات خودگردان فلسطین را مسدود کرده است.

این منبع گفت که این وجوه برای ۹ روز توقیف شده است و به دلیل تلاش‌های تشکیلات خودگردان برای وادار کردن دادگاه کیفری بین المللی (ICC) برای صدور حکم بازداشت مقامات اسرائیلی به اتهام نقض قوانین بین المللی در غزه انجام شده است.

اسرائیل که درآمد‌های مالیاتی را از طرف تشکیلات خودگردان جمع آوری می‌کند، هشدار داده است که در صورت صدور حکم دستگیری دیوان بین المللی کیفری، واکنشی را علیه این سازمان آغاز خواهد کرد که منجر به فروپاشی آن خواهد شد.

دو ماه پیش، روزنامه صهیونیستی مارکر که در حوزه اقتصاد فعالیت می‌کند گزارش داد که اسموتریچ قصد دارد حدود ۳ میلیارد شیکل (۸۳۵ میلیون دلار) از بودجه توقیف شده تشکیلات خودگردان فلسطین را به سرقت ببرد.

مارکر توضیح داد که اسموتریچ به دنبال افزایش درآمد‌های عمومی تا حدود ۵.۶ میلیارد دلار برای حمایت از پیش نویس بودجه عمومی برای سال جاری است که به زودی به کنست ارائه خواهد شد.

این درآمد‌ها شامل وجوهی است که در اختیار کابینه صهیونیستی، اما متعلق به فلسطینیان است و باید به تشکیلات خودگردان فلسطین منتقل می‌شد، با این وجود اسموتریچ می‌خواهد آنها را برای تامین بودجه کابینه صهیونیستی و پر کردن کسری آن انتقال دهد.

مترجم: اعظم پورکند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
این پدرسوخته وبایدن گاو را مثل سگ باید سقط کرد
آخرین اخبار