حمایت شهردار نیویورک از سرکوب تظاهرکنندگان ضدصهیونیست

شهردار نیویورک از سرکوب خشونت آمیز تظاهرکنندگان ضدصهیونیست در بروکلین حمایت کرد.

لابی‌های صهیونیست آنچنان قدرت نفوذی در میان سیاستمداران آمریکایی دارند که حتی در زمان حاضر که رژیم صهیونیستی در حال نسل کشی آشکار فلسطینیان است، هرگونه تظاهرات شهروندان آمریکایی علیه این موضوع را به راحتی سرکوب می‌کنند. 

به گزارش الجزیره، اریک آدامز، شهردار نیویوک امروز (دوشنبه) از پلیس این شهر پس از انتشار فیلم سرکوب تظاهرکنندگان معترض به نسل کشی فلسطینیان، حمایت کرد. 

وی در این باره گفت: من از اداره پلیس نیویورک به دلیل سرکوب تظاهرکنندگان طرفدار فلسطین در آخر هفته در بروکلین حمایت می‌کنم. حقیقت این است که فیلم منتشر شده از ضربات پلیس به معترضان در حالی که روی زمین دراز کشیده اند موارد منحصر فرد و نادر است. 

آدامز در ادامه با شکایت از رفتار تظاهرکنندگان تاکید کرد: معترضان در منطقه بروکلین با راهپیمایی خود باعث انسداد عبور و مرور خودرو‌ها شده و به سمت افسران پلیس آب دهان پرت کردند. آنها اقدام به بالا رفتن از یک اتوبوس شهری در حال حرکت کردند که امری خطرناک است. 

فیلم‌های منتشر شده از سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در بروکلین نیویورک نشان می‌دهد نیرو‌های پلیس اقدام به هل دادن تظاهرکنندگان، کشیدن آنها بر روی زمین و دستگیری شماری از آنها می‌کنند. همچنین در این فیلم‌ها افراد پس از دستگیری در حالی که روی زمین دراز کشیده اند مورد ضرب و شتم پلیس قرار می‌گیرند. 

دستکم در ۳ فیلم مجزا نیرو‌های پلیس اقدام به ضرب و شتم تظاهرکنندگان و دستگیری آنها کردند. 

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار