تجمع مردم پاکستان درحمایت از مردم غزه و حمله ایران به اسرائیل

گروهی از مردم پاکستان با برگزاری تجمعی ضمن حمایت از مردم غزه، از حمله ایران به اسرائیل نیز استقبال کردند.

ده‌ها نفر از مردم پاکستان دیروز یکشنبه در مقابل باشگاه مطبوعات کراچی در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه تجمع کردند. این اعتراض توسط بنیاد فلسطین در پاکستان (PLF) سازماندهی شد. در این تجمع معترضان همچنین از حمله ایران به اسرائیل استقبال کردند.

به گزارش داون، معترضان تصاویری از سه پسر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس که هفته گذشته به همراه چهار نوه وی به دست رژیم صهیونیستی شهید شدند حمل می‌کردند. 

نمایندگان جامعه مدنی و سازمان‌های حقوق بشری از جمله رهبران احزاب سیاسی و مذهبی و جوامع اقلیت از سراسر پاکستان در این تظاهرات برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین شرکت کردند.

دکتر صابر ابومریم دبیرکل بنیاد فلسطین در پاکستان در تظاهرات با محمد حسین مهنتی، رهبر جماعت اسلامی همراه شد. علامه باقر زیدی از مجلس وحدت مسلمین؛ و رهبران جمعیت علمای اسلام فضل، پاکستان تحریک انصاف و پاکستان مسلم لیگ نواز حضور داشتند.

در این تجمع سخنرانان از ایران به دلیل «تن‌ها کشور اسلامی» که به مدت ۵۰ سال علیه اسرائیل اقدامات متقابل انجام داده است، تمجید کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی خبر داد.

در اطلاعیه سپاه آمده است: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه، اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ده‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل نیز اعلام کرد: اقدام نظامی ایران بر اساس بند ۵۱ منشور سازمان ملل متحد در خصوص دفاع مشروع در پاسخ به تجاوزات رژیم صهیونیستی به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمودزاده
۱۹:۱۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
از مردم و دولت پاکستان انتظار داریم برای اثبات برادری خود گروه تروریستی جیش الظلم را از کشورشان اخراج کتند تا برای خوشنودی دل اسراییل از مرزهایشان برای ایران مزاحمت ایجاد نکنند بلاشک اسراییل امروز برای ریختن زهر به جیش الظلم چشم دوخته
Iran (Islamic Republic of)
پاسخ ایران به اسرائیل، آرزوی همه عرب ها و مسلمانان بود
۱۸:۳۵ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
پاسخ ایران به اسرائیل، آرزوی همه عرب ها و مسلمانان بود
آخرین اخبار