بی اعتمادی عمیق بین دولت بایدن و نتانیاهو

منابع آمریکایی و صهیونیستی از شدید شدن اختلافات میان مقامات آمریکایی و صهیونیستی در خصوص حمله به رفح خبر دادند.

وب سایت آمریکایی آکسیوس به نقل از مقامات آمریکایی و صهیونیستی اعلام کرد که بی اعتمادی عمیقی بین دولت بایدن و  کابینه نتانیاهو به ویژه در مورد رفح وجود دارد.

براساس گزارش سما الاخباریه، آکسیوس به نقل از یک مقام صهیونیست گزارش داد که یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم اشغالگر تلاش می‌کند تا تنظیماتی را در عملیات رفح انجام دهد تا اصطکاک با دولت بایدن را کاهش دهد.

این مقام صهیونیست افزود: ارسال تسلیحات آمریکا به اسرائیل همچنان ادامه دارد، اگرچه محموله بمب همچنان معلق است.

این در حالی است که وال استریت ژورنال آمریکایی به نقل از افسران صهیونیستی و پیش‌بینی‌هایی که آمریکایی‌ها می‌کنند اعلام کرد رژیم صهیونیستی نتوانسته است به هیچ یک از اهداف خود دست یابد اما جنگ و نسل کشی را در غزه مرتکب شده است.

برای نتانیاهو پایان دادن به جنگ به معنای خشم گسترده علیه او حتی از سوی اعضای کابینه دست راستی و در نتیجه انتخابات جدید و شاید سقوط او در انتخابات بعدی باشد. اگر نتانیاهو از قدرت برکنار شود، محاکمه او به اتهام فساد از سر گرفته خواهد شد و در این شرایط نتانیاهو بدلیل ترس از سقوط نمی‌خواهد جنگ در رفح متوقف شود، اما بایدن هم جنگ رفح را باعث شکست خود در انتخابات آمریکا می‌داند و این مسئله باعث شده تا بایدن با جنگ در رفح مخالفت کند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۴ ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
از چهره هر دوحرام زاده گی فریاد میزند
آخرین اخبار