رئیس پنتاگون بر «تعهد آهنین» آمریکا در قبال رژیم صهیونیستی تأکید کرد

وزیر دفاع آمریکا در تماس تلفنی با وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بر تعهد آهنین واشنگتن در قبال رژیم صهیونیستی و شکست حماس تأکید کرد.

وزارت دفاع آمریکا روز گذشته (پنجشنبه) با انتشار بیانیه‌ای از گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا لوید آستین و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی یوآو گالانت خبر داد.

طبق گزارش وب‌سایت اطلاع رسانی‌وزارت دفاع آمریکا، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا پت رایدر در خصوص گفت‌وگوی تلفنی روز گذشته (پنجشنبه) آستین و گالانت گفت که دو نفر در «خصوص لزوم افزایش کمک‌های بشردوستانه به غیرنظامیان فلسطینی در غزه از طریق گذرگاه‌های کرم شالوم و رفح گفتگو کردند».

طبق این گزارش، آستین درباره پیشرفت‌های آمریکا در خصوص افتتاح کریدور دریایی برای افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه با گالانت گفتگو کرد.

مقام‌های دولت آمریکا علی‌رغم آن‌که بار‌ها از وضعیت مردم غزه به دلیل تداوم حملات رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرده‌اند، اما حاضر به توقف حمایت از رژیم صهیونیستی نیستند.

طبق این گزارش، آستین در این تماس تلفنی بر «تعهد آهنین» ایالات متحده در قبال امنیت اسرائیل و شکست حماس تأکید کرد.

بر اساس بیانیه وزارت دفاع آمریکا همچنین به اصرار رژیم صهیونیستی برای پیشبرد عملیات زمینی در رفح تصریح کرد که «قبل از هرگونه عملیات نظامی احتمالی اسرائیل در رفح، حفاظت از غیرنظامیان و همچنین جریان بی‌وقفه کمک‌ها (به مردم غزه)» ضروری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار