شهرستان سلطانیه دمای زیرصفر را ثبت کرد

کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: طی شبانه روز گذشته شهرستان سلطانیه با دمای هوای یک درجه سانتیگراد زیرصفر به عنوان سردترین منطقه استان به ثبت رسید.

حسین سلطانی کارشناس مسوول پیش‌بینی و مدیریت بحران هواشناسی استان زنجان گفت: هم اکنون آسمان اغلب مناطق استان صاف است که این شرایط گاهی با وزش باد همراه خواهد شد.

وی یادآور شد:‌ شرایط پایدار جوی تا آخر هفته جاری در استان ادامه می یابد و فعلا بارندگی و سامانه بارشی فعالی برای استان پیش بینی نشده است.

سلطانی با بیان اینکه اواسط هفته آینده احتمال ورود سامانه بارشی به استان وجود دارد، اظهار داشت: به لحاظ دمایی طی روزهای آینده به خصوص اواخر هفته، دمای استان افزایش می یابد و هوای گرمی در اغلب مناطق حاکم می‌شود.

سلطانی دمای فعلی شهر زنجان را پنج درجه سانتیگراد ذکر کرد و افزود:‌ این میزان دما نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

این کارشناس با اشاره به میزان نوسان دمای هوای شهرهای استان، گفت: طی شبانه روز گذشته کمینه و بیشینه دمای زنجان یک و ۱۹ درجه، ابهر صفر و ۱۷، خرمدره ۲ و ۱۷ درجه، آب‌بر ۹ و ۲۳ درجه، قیدار ۲ و ۱۶ درجه، سلطانیه منفی یک و ۱۷ درجه و ماهنشان ۶ و ۲۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

برچسب ها: دمای هوا ، وضعیت هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.