خودروهای مسروقه کشف شده در زنجان به صاحبان آنها بازگردانده می‌شود

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: عملکرد صحیح و اقدام به موقع در انجام ماموریت‌های مشترک قضایی و انتظامی نتایج بسیار خوبی به همراه دارد که مصداق این موضوع کشف خودروهای مسروقه و دستگیری سارقین حرفه‌ای است.

حجت الاسلام علی فرجی برحق روز یکشنبه در بازدید از خودروهای مسروقه کشف شده در پلیس آگاهی زنجان گفت: حجم سرقت خودرو از سراسر کشور و کشف در زنجان نشان از یک کار بسیار منسجم گروهی، اطلاعاتی و کارآگاهی بوده که جای تقدیر و خدا قوت به عوامل پلیس آگاهی دارد.

در این بازدید فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان نیز در گزارشی گفت: سارقین حرفه ای با استفاده از روش‌های نوین برای سرقت خودروها در سراسر کشور و انتقال آنها به زنجان استفاده می کردند و سپس با خرید خودروهای تصادفی که کاملا له شده بودند مدارک آنها را با مدارک خودروهای مسروقه عوض می کردند.

سردار محمدطراقیه افزود: خوشبختانه طی چهار ماه کار فشرده و کارآگاهی و همکاری دستگاه قضایی استان تعداد ۳۳ خودروی مسروقه کشف شد.

وی اظهار داشت: سارقین پس از سرقت خودروها با استفاده از محلول اسید به صورت کاملا حرفه ای بدون اینکه هیچ آثاری از این کار باقی بماند شماره های موتور و شاسی خودروهای مسروقه را پاک و شماره های خودروهای تصادفی را حک می کردند.

این مسوول ادامه داد: با این کار خریداران به هیچ عنوان متوجه این تغییرات نمی شدند که با تلاش شبانه روزی همکاران در پلیس آگاهی استان و مراجع قضایی سارقین موفق به فروش خودروها نشدند.

در پایان این بازدید فرمانده انتظامی استان زنجان به پاس همراهی و همکاری شبانه روزی دادستان مرکز استان و بازپرس پرونده در کشف خودروهای مسروقه و دستگیری سارقین با اهداء لوح از آنان تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.