رای گیری دور دوم انتخابات در ۹۲۱ نقطه استان زنجان انجام می‌شود

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: با فعالیت ۲۸۹ شعبه ثابت و ۲۰۲ شعبه سیار در ۹۲۱ نقطه حوزه‌های انتخابیه زنجان - طارم و خدابنده رای گیری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در این استان انجام می‌شود.

ابوالفضل رفیعی روز جمعه در حاشیه شرکت در انتخابات دور دوم مجلس در شعبه قائم زنجان گفت: در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این ۲ حوزه انتخابیه، قریب به ۱۰ هزار نفر عوامل اجرایی، برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

وی ادامه داد: انتخابات در این ۲ حوزه همانند دور قبل نیمه الکترونیکی بوده و تعداد و محل شعب هیچ تغییری نکرده است.

رفیعی اظهار کرد: بر اساس قانون انتخابات در این مرحله از انتخابات، افراد شرکت کننده باید در همان حوزه انتخابیه که مرحله اول رای داده اند، ‌شرکت کنند و افرادی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکرده اند می توانند در هر یک از حوزه های انتخابیه مورد نظر خود رای دهند.

وی ادامه داد: رای دهندگان می‌توانند با در دست داشتن یکی از پنج سند هویتی همچون شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت و ارائه یکی از این مدارک در شعب اخذ رای رد انتخابات شرکت کنند.
استان زنجان در مجموع چهار حوزه انتخابیه و پنج کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد که در دور اول انتخابات ( ۱۱ اسفند سال گذشته)‌ با مشارکت بیش از ۴۸ درصدی مردم استان، سه منتخب به خانه ملت راه یافتند.

در حوزه انتخابیه زنجان و طارم با ۲ کرسی، مصطفی طاهری به عنوان نفر اول این حوزه با کسب ۴۶ هزار و ۵۶۸ رای راهی بهارستان شد و ۲ نفر بعدی یعنی نبی الله محمدی با کسب ۲۶ هزار و ۶۷۰ رای و محمد اسماعیلی با ۱۹ هزار و ۱۶۶ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

برچسب ها: رای گیری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.