۱۶۸۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی در زنجان صادر شد

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت:طی سال گذشته یک هزار و ۶۸۳ فقره پروانه اشتغال به کار مهندسی، کاردانی و معماران تجربی در استان زنجان صادر شد.

احسان ذبیحیان رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۶۸۳ پروانه اشتغال به کار مهندسی در زنجان صادر شد گفت: این تعداد پروانه در ۱۸ نوع مجوز برای متقاضیان حقیقی و حقوقی بر اساس درخواست ثبت شده در سامانه برای صدور، تمدید، ارتقا یا تغییر پروانه صادر شد.

وی اضافه کرد: با توجه به وظایف مشخص شده در قانون تسهیل صدور مجوز کسب و کار از ابتدای سال ۱۴۰۱، صدور پروانه اشتغال به کار مهندسی به‌صورت الکترونیکی و از طریق درگاه ملی مجوزها با همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان توسط این اداره انجام‌ می‌شود.

رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همچنین از آذرماه سال ۱۴۰۱ تمدید و تغییرات پروانه اشتغال مهندسی هم به‌صورت الکترونیکی و از سامانه سپامک صورت می گیرد.

این مسوول خاطر نشان کرد: صدور پروانه‌های اشتغال در زمینه و صلاحیت‌های مختلف انجام می شود و پروانه شخص حقیقی در هفت رشته ساختمانی شامل عمران، معماری، مکانیک، برق، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری و در صلاحیت‌های نظارت، طراحی، محاسبه و اجرا صادر می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.