چند درصد زنان استان زنجان مجوزهای کسب و کار را دریافت کردند؟

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: طی یکسال گذشته سهم مردان در این استان از مجوزهای کسب و کار صادر شده ۵۷.۹ درصد و سهم زنان ۳۴.۹ درصد بوده است.

طیب جعفری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه طی یکسال گذشته سهم زنان در این استان از مجوزهای کسب و کار صادر شده ۳۴.۹ درصد بوده است، گفت: طی این مدت ۱۲ هزار و ۲۶۴ مورد درخواست مجوز کسب و کار در استان دریافت کرده ایم که ۶۵ درصد از سوی مردان و ۳۵ درصد توسط زنان ثبت شده است.

وی ادامه داد: طی یکسال گذشته منتهی به آبان ماه امسال، حدود ۹۱ درصد درخواست های صدور مجوز در استان مربوط به اشخاص حقیقی و ۹ درصد مربوط به اشخاص حقوقی بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: این اطلاعات بر اساس داده های ثبت شده در درگاه ملی مجوزهای کشور است و این سامانه هم توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی براساس ماده هفت قانون اجرای سیاست های کلی اصل ۴۴، ایجاد شده است و مرجع رسمی تعیین شرایط مجوزهای کسب و کار محسوب می شود.

جعفری خاطرنشان کرد: امسال ایجاد ۱۶ هزار فرصت شغلی جدید در استان زنجان هدفگذاری شده که به گفته مسئولان تا نیمه نخست سال جاری بیش از ۵۰ درصد آن محقق شده است و انتظار می‌رود تا پایان سال مجموع عملکرد استان در این زمینه همچون سال گذشته بیش از هدفگذاری باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.