رونمایی از پوستر چهارمین رویداد تئاتر خیابانی میبد

پوستر چهارمین رویداد تئاتر خیابانی میبد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر میبد رونمایی شد.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان اینکه میبد یک شهر فرهنگی و تاریخی است و نیاز به تعریف و توضیح ندارد، گفت: جشنواره شعر توحیدی با حضور شاعران برجسته استان و کشور و بین‌المللی در میبد برگزار شد و در سال ۱۴۰۳ نیز برگزار می‌شود.

او افزود: هنرمندان میبد در جشنواره تئاتری که این اواخر برگزار شد، حضور داشتند و رتبه کسب کردند که نشان ظرفیت عظیم هنرمندان در هنر تئاتر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد اظهار داشت: این اداره در همه شهرستان‌ها مجموعه‌هایی دارد که بیش از چند دهه از ساخت آن‌ها می‌گذرد و رو به فرسوده‌شدن هستند و میبد نیز با وجود اینکه وضعیت خوبی نسبت به شهر‌های دیگر دارد، نیازمند توسعه زیرساخت‌ها و انجام کار‌های عمرانی و بهسازی و فراهم کردن امکانات سرمایشی سالن‌ها است.

عابدی تصریح کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با وجود بودجه محدود، پیگیری‌هایی برای اختصاص بودجه از سوی سازمان برنامه‌و بودجه انجام داده و برای تأمین تجهیزات و توسعه زیرساخت‌ها نیازمند پشتوانه و تأمین اعتبار از سوی نهاد‌ها و دستگاه‌ها و انجام مسئولیت اجتماعی آن‌ها و بخش صنعت است.

او برگزاری جشنواره‌های تئاتر خیابانی را برای معرفی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌ها و معرفی هنرمندان بسیار تأثیرگذار دانست و گفت: با حضور و اتحاد و همدلی هنرمندان که بار اصلی جشنواره‌ها بر دوش آن‌ها است، شاهد روی دادن اتفاق‌های بسیار خوب هستیم.

برچسب ها: تئاتر ، هنرمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار