ترویج فرهنگ کتابخوانی همزمان با دهه کرامت در مدارس

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در مدارس و بین دانش آموزان اهمیت بسیاری دارد.

 حفیظی رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: همزمان با دهه کرامت مسئول کتابخانه مرحوم ذاکری اشکذر با حضور در مدرسه دخترانه مهدیه این شهرستان درباره اهمیت کتابخوانی برای دانش آموزان صحبت کرد.

او بیان کرد: هدف از این برنامه ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی کتابخانه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی بوده است.

حفیظی گفت: کتابدار این کتابخانه نیز پیرامون اهمیت کتاب و کتابخوانی صحبت کرد و مطالعه کتاب‌های غیردرسی را در کنار کتاب‌های درسی با اهمیت معرفی کرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر اظهار داشت: در این برنامه دانش آموزان با برنامه‌های ویژه کتابخانه برای کودکان از جمله: قصه خوانی، جمع خوانی کتاب، مسابقه نقاشی، نشست ویژه کودکان و ... آشنا شدند.

 او گفت: در این برنامه ازدانش آموزان دعوت شد که در کتابخانه حاضر شوند و از نزدیک با محیط آن آشنا شوند همچنین کتاب بهترین دوست انسان‌ها است که بدون توقع علم و دانایی می‌بخشد.

حفیظی بیان کرد: در این طرح مظفری مسئول کتابخانه ذاکری اشکذر کتاب نامه‌های دختران به امام زمان (عج) نوشته نویسنده اکبر نژاد را برای دانش آموزان معرفی کرد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشکذر اظهار داشت: در این برنامه از دو نفر از دانش آموزان شرکت کننده در مسابقه نماز و کودک که خوش درخشیدند نیز تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.