اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می‌شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه می‌توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شوند.

احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: بر اساس تفاهم نامه وزارت فرهنگ و وزارت راه و شهرسازی و همچنین مذاکره و رایزنی که با مدیرکل راه و شهرسازی یزد انجام شد، شرایط ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه یزد در قالب طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

وی اظهار داشت: مخاطبان فرهنگ و ارشاد اسلامی اعم از هنرمندان، فعالان قرآنی، نویسندگان و شاعران و اعضای صندوق اعتباری هنر می‌توانند متقاضی مسکن ملی باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان ادامه داد: این پروژه ذیل طرح ملی مسکن تعریف شده و متقاضی نباید صاحب زمین و مسکن باشد و از تسهیلات مسکن نیز استفاده نکرده باشد. همچنین تسهیلات ساخت مسکن برای افراد درنظر گرفته خواهد شد.

عابدی با دعوت از هنرمندان برای تشکیل پرونده گفت: متقاضیان مرکز استان برای ثبت نام به صورت حضوری به دفتر انجمن سینمای جوانان واقع در مجتمع فرهنگی هنری امام علی (ع) مراجعه کنند. همچنین متقاضیان شهرستان‌ها با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ثبت نام خواهند شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: پس از ثبت نام اولیه و تایید توسط اداره کل فرهنگ، اسامی متقاضیان دارای شرایط جهت تشکیل و تکمیل پرونده به اداره کل راه و شهرسازی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان ساخت: افراد متقاضی برای ثبت نام از تاریخ ۲۴ تا ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در شهر یزد به غیر از پنجشنبه‌ها همه روزه صبح‌ها از ۸ صبح لغایت ۱۲ و عصر‌ها از ۱۷ لغایت ۲۰ در مجتمع امام علی (ع) به آدرس یزد، بلوار دانشجو، مجتمع امام علی (ع) و متقاضیان شهرستانی می‌توانند در ساعت اداری به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.