رشد ۱۶۰ درصدی استقبال از مسابقات معرفی کتاب در استان یزد

معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد، از رشد ۱۶۰ درصدی استقبال از این دوره مسابقات از سوی پرسنل مجموعه صنعت آب و برق استان خبر داد.

ابوالقاسم سهیلی نیا معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت آبفای استان یزد در آیین اختتامیه دومین دوره از مسابقات معرفی کتاب به استقبال خوب همکاران صنعت آب و برق استان اشاره کرد و گفت: در دومین دوره از مسابقات معرفی کتاب  ۶۰۴ نفر شرکت داشتند که نسبت به اولین دوره که ۲۳۲ نفر بودند ۱۶۰ درصد رشد داشته است. 
 
او افزود: با هدف ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی و غنی‌سازی اوقات فراغت، ایجاد نشاط سازمانی و توانمندسازی خانواده‌ها، این دوره از مسابقات برگزار شد و امسال برای دومین بار این پویش با رشد مشارکت مدیران ارشد و کارکنان صنعت آب و برق استان یزد، به‌صورت یکپارچه و با استقبالی بی‌نظیر به سرانجام رسید. 
 
ضیاء زینی دبیر دومین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد نیز گفت: در مجموع ۴۶۳ اثر به این دوره از مسابقات ارسال شد که ۷۳ اثر به عنوان برگزیده انتخاب شدند. 
 
زینی با اشاره به اینکه تقسیم‌بندی شرکت‌کنندگان در گروه‌هایی شامل همکاران صنعت آب و برق، همسران و فرزندان همکار شکل‌گرفته است، اظهار داشت: ۳۳ درصد شرکت کنندگان از همکاران صنعت آب و برق، ۵۱ درصد از فرزندان و ۱۶ درصد از همسران همکاران می‌باشند. 
 
او ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در کنار فرهنگ مدیریت مصرف بهینه آب و انرژی در میان کارکنان صنعت آب و برق و خانواده‌های آنها را مهم برشمرد و گفت: آثار ارسال شده شامل ۲۱۸ اثر ویدئویی، ۲۰۳ اثر صوتی و ۴۲ اثر تصویرسازی است. 
 
دبیر دومین دوره مسابقات معرفی کتاب صنعت آب و برق استان یزد در تشریح فرایند برگزاری این مسابقات یادآور شد: بر اساس ارزیابی کمیته‌های داوری داخل شرکت‌ها، اثر‌های ارسالی در این کمیته‌ها بررسی و آثار اول تا سوم استانی و آثار برگزیده هر شرکت انتخاب شدند. 
 
زینی تصریح کرد: با شکل‌گیری یک کار تیمی منسجم در این رویداد، شاهد یک الگوی مناسب در صنعت آب و برق بودیم و قدردان همکاران، دست‌اندرکار و شرکت‌کنندگان این رویداد هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.