توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین زوجین کم برخوردار در خراسان جنوبی

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی از توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین زوجین کم برخوردار استان در قالب طرح حسنا خبر داد.

شاد مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی در حاشیه اهدای ۲۰ سری جهیزیه به زوجین کم برخوردار در محل اقامه نماز جمعه در مصلی المهدی (عج) بیرجند گفت: طرح حسنا آستان قدس رضوی از ابتدای امسال از سوی خادمیاران و با مشارکت خیرین در خراسان جنوبی اجرایی شده است.

او افزود: در قالب پویش ملی تأمین جهیزیه، به همت خادمیاران و با نام مبارک امام رضا (ع) و با مشارکت خیرین در روضه‌های خانگی تاکنون ۲۰۰ سری جهیزیه را تهیه کرده ایم که ۱۸۰ سری آن توزیع شده است و امروز هم ۲۰ سری جهیزیه به دست زوجین کم برخودار خواهد رسید.

شاد اظهار کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم از جمله یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، فرش و اجاق گاز است.

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان جنوبی  بیان کرد: بنیاد کرامت رضوی در جهت صیانت و اعتلای نهاد خانواده در جهت تحکیم و تعالی آن و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های آستان قدس رضوی و مجموعه نهاد‌ها و تشکل‌های مردمی، اقدام به طراحی و پیاده‌سازی طرح حسنا کرده است که به معنای حامیان سنت نبوی ازدواج است و خیرانی از سراسر کشور در این طرح شریک و حامی زوج‌های جوان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.