در جشن نیکوکاری؛

۱۳۹۳ پایگاه، کمک‌های مردم خراسان‌جنوبی را جمع آوری می‌کنند

در جشن نیکوکاری هزار پایگاه در مدارس خراسان جنوبی و ۳۹۳ پایگاه در میادین اصلی شهرها، مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد، آماده دریافت کمک‌های مردمی به نیازمندان هستند.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در حاشیه مراسم جشن نیکوکاری در مدرسه محدثه بیرجند با تبریک ۱۴ اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) و آغاز هفته احسان و نیکوکاری گفت: در آستانه سال نو با برگزاری جشن نیکوکاری با شعار عید همدلی  با هدف کمک به خانواده‌های نیازمندان به استقبال بهار می‌رویم.  

او با اشاره به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ اسفند تا قبل از ماه رمضان افزود: امروز همزمان با سراسر کشور زنگ جشن  نیکوکاری در مدارس استان با همکاری آموزش و پرورش نواخته شد.  

عرب بیان کرد: پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی روز پنجشنبه در معابر اصلی شهر‌ها و جمعه در مصلی‌های نماز جمعه خواهد بود. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی ادامه داد: در این هفته ۱۵۰ مرکز نیکوکاری و ۲۱ مرکز کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر استان آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید هستند.  

او با اشاره به پرداخت کمک‌ها از طریق روش‌های نوین تصریح کرد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از شماره گیری کد دستوری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* همچنین واریز وجوه نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲  کمک‌های خود را برای کمک به نیازمندان در آستانه شب عید واریز کنند.  

عرب به کمک ۱۹۷ میلیارد ریالی مردم نیکوکار استان در جشن نیکوکاری پارسال اشاره و اظهار کرد: در اولین گام در هفته احسان و نیکوکاری پیش‌رو  ۵۸۴ بخاری، ۶۰۰ آبگرمکن، ۶۱۲ سری جهیزیه و ۵۰۰ سبد غذایی به نیازمندان اهداء خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار