پرداخت ۱۰ میلیارد تومان صدقه در خراسان جنوبی

در ۹ ماهه امسال بیش از ۱۰ میلیارد تومان صدقه از سوی امداد و مراکز نیکوکاری در خراسان جنوبی جمع آوری شده است.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی گفت: جمع‌آوری صدقات نسبت به مدت مشابه پارسال ۳۶ درصد افزایش داشته است.

او با قدردانی از سخاوت بی‌بدلیل مردم نیکوکار استان به نیازمندان افزود: در این مدت ۷۷ درصد صدقه مردم استان با روش روش‌های الکترونیکی پرداخت شده است.

لطفی با اشاره به این که بیش از ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از طریق روش‌های الکترونیکی شامل کد ussd، اینترنتی، خودپرداز، موبایل سنا، واریزبه حساب، کارتخوان و... پرداخت شده است بیان کرد: بیشترین درآمد مربوط به صندوق‌های خانگی بوده است که بیش از ۵ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان از این محل جمع آوری شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌ جنوبی تعداد کل مشترکین صدقات را ۱۹۹ هزار و ۱۲۴ مشترک عنوان کرد و ادامه داد: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود.

او تصریح کرد: هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری#۰۵۶*۸۸۷۷* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.

لطفی پرداخت صدقه از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ و واریز به شماره حساب شبا ir ۱۵۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ بانک ملی را از دیگر روش‌های نوین پرداخت الکترونیکی کمک به نیازمندان برشمرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.