پرداخت صدقات در خراسان‌جنوبی ۳۵ درصد افزایش یافت

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی از افزایش ۳۵ درصدی پرداخت صدقات در ۸ ماه گذشته در استان خبر داد.

لطفی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: در ۸ ماه گذشته ۸ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان صدقه توسط مردم به صورت الکترونیکی و ... به این نهاد اهداء شده است.

او افزود: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیّر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و... هزینه می‌شود.

لطفی بیان کرد: مردم علاوه بر پرداخت صدقه کمک‌های دیگر شامل جهیزیه، مسکن، زکوات و... را می‌توانند از طریق تلفن همراه و سایر روش‌های الکترونیکی به مددجویان این نهاد اهدا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پرداخت الکترونیکی آسان‌ترین روش کمک به نیازمندان است، عنوان کرد: پرداخت صدقه از طریق تلفن همراه با شماره گیری#۸۸۷۷* یکی از روش‌های نوین خدمات الکترونیکی این نهاد در جهت جذب کمک‌های مردم خیّر و سخاوتمند به نیازمندان است.

او ادامه داد: مردم استان می‌توانند با شماره گیری#۰۵۶*۸۸۷۷* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت کنند تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.

لطفی تصریح کرد: تسریع در کمک رسانی به نیازمندان، امکان پرداخت صدقه در هرزمان، جلوگیری از استهلاک پول ملی و... از مزایای پرداخت صدقه بصورت الکترونیکی استان است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی پرداخت از طریق کیوآر کد را یکی دیگر از روش‌های الکترونیکی پرداخت صدقه عنوان کرد و افزود: این طرح همزمان با سراسر کشور از دو سال گذشته در استان اجرا شده است.

او از افزایش ۳۵ درصدی پرداخت صدقات در مدت ۸ ماه گذشته در استان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.