معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

ثروت افزایی در کشور با توسعه پایدار معادن

معاون وزیر صمت با تأکید بر اینکه توسعه معدنی گام مهمی برای ثروت افزایی در کشور تلقی می شود، گفت: در این حوزه نگاه ویژه ای به استان های کم برخوردار داریم.

موثقی‌نیا معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید شمش طلا در جمع خبرنگاران گفت: معدن از موضوعات اولویت دار مسؤولان ارشد کشور است

او با بیان اینکه امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی کارخانه شمش طلای خونیک در خراسان جنوبی بودیم، افزود: این پروژه در راستای توسعه صنایع معدنی پیگیری می‌شود.

موثقی نیا با تأکید بر اینکه توسعه معدنی گام مهمی برای ثروت افزایی در کشور تلقی می‌شود، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها اشاره کرده اند در حوزه صنایع معدنی باید اقدامات بیشتری صورت گیرد و ما نیز این هدف را دنبال می‌کنیم.

معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران ادامه داد: در خراسان جنوبی هشت پیمانکار معدنی در مراحل مختلف اکتشاف تا بهره برداری و فرآوری محصولات معدنی فعال هستند و به صورت طبیعی خود را موظف به توسعه معدنی با نگاه ویژه به استان‌های کم برخوردار می‌دانیم.

او با بیان اینکه برخی از معادن کشور هنوز به مرحله اکتشاف نرسیده است عنوان کرد: ما مقدمات زیرساختی را برای فعال شدن این قبیل معادن فراهم می‌کنیم.

برچسب ها: معادن ، سرمایه گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.