تجهیز نانوایی‌ها به نانینو تا پایان بهمن

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: تا پایان بهمن، نانوایی‌های نوع ۶ استان به دستگاه نانینو مجهز می‌شوند.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه ساماندهی گندم، آرد و نان استان با اشاره به اینکه از ۳۶ واحد خبازی آزاد پز از نوع ۶، ۸ واحد خبازی مجهز به دستگاه نانینو شدند گفت: مقرر شد تا پایان بهمن مابقی واحد‌های خبازی به سامانه نانینو مجهز شوند.

او افزود: توزیع آرد خام روستایی مبتنی بر سامانه نانینو در روستا‌ها انجام می‌شود.

اشرفی اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال ایام عید نوروز مصادف با ماه رمضان است باید نظارت بر نانوایی‌ها تشدید شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص افزایش و کاهش واحد‌های خبازی باید در کارگروه‌های شهرستانی صورت گیرد.

او همچنین به طرح رتبه بندی نانوایی‌های استان با نشان تجاری بر حسب کیفیت نان اشاره کرد و گفت: در این طرح، رتبه بندی با تأییدیه استاندارد برای خبازی‌ها انجام می‌شود.

سرگلزایی معاون حمایت و حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در این کارگروه با اشاره به اینکه با همکاری سازمان جهاد کشاورزی از ۱ فروردین تا ۹ بهمن امسال هزار و ۸۳۸ مورد بازرسی ثبت شده است که ۵۴ پرونده تشکیل شده است، گفت: این تعداد پرونده تخلف به ارزش بیش از ۲۹۱ میلیون تومان به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

برچسب ها: نانوایی ، آرد و نان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.