آمادگی خوزستان برای برگزاری کنگره شهدا و استقبال از کاروان‌های راهیان نور

خوزستان برای برگزاری کنگره ملی شهدا و استقبال از کاروان‌های راهیان نور آماده است و جلسات هماهنگی با حضور مدیران ذیربط به صورت مستمر در حال برگزاری است.

استاندار خوزستان گفت: کنگره ملی شهدا آخر امسال در اسفندماه برگزار می‌شود. پیش کنگره‌هایی در سطح شهرستان‌ها برگزار شده است و جلسات هماهنگی به خوبی انجام شده است. امروز نیز کمیته‌های ستاد برگزاری این کنگره گزارش‌های خوبی ارائه دادند. امیدواریم بتوانیم این رویداد را باعظمت برگزار نموده و دین خود را به خانواده شهدا ادا نماییم.

حسینی محراب می گوید: تلاش می‌شود یکی از رؤسای سه قوه به عنوان مهمان ویژه مراسم به این کنگره دعوت شود؛ همچنین فرماندهان نیرو‌های مسلح و شخصیت‌های کشوری نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

به گفته او اقداماتی برای الگوسازی شهدا برای نسل جوانان و نوجوانان نیز انجام شده است. خوشبختانه الگو‌های خوبی همچون شهید حسین فهمیده، شهید بهنام محمدی و ... برای معرفی به نسل‌های جدید داریم.

استاندار خوزستان گفت: تلاش خواهد شد فضای جهاد و شهادت در سطح شهر در زمان برگزاری این کنگره آماده سازی شود. همه دستگاه‌ها و بخش‌های مربوطه به این منظور در کنار روحانیت معظم و خانواده شهدا به میدان خواهند آمد که ان شاءالله کنگره باشکوهی برگزار شود.

حسینی محراب همچنین درخصوص تمهیدات مربوط به استقبال از کاروان‌های راهیان نور گفت: خوشبختانه مقدمات کار‌ها از مهر شروع شده است و فرصت خوبی برای شناسایی و رفع نقاط ضعف در نظر گرفته شده است.

به گفته او کمیته‌های مختلف راهیان نور باید کار‌هایی همچون استقبال، اسکان، تغذیه، حمل و نقل، بهداشت و درمان، امنیت، فرهنگ و معنویت و عمران و زیرساخت‌ها را به خوبی دنبال نمایند. امیدواریم امسال مشکلات در این زمینه کاهش یابد. 

برچسب ها: بسیج ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.