معاون سپاه زنجان:

تولیدکنندگان افسران جبهه اقتصادی هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: تولیدکنندگان، افسران جبهه اقتصادی هستند و باید برنامه ریزی لازم برای حمایت همه جانبه از آنها صورت گیرد.

سرهنگ محسن سهندی روز سه شنبه در اردوی رسانه ای راویان پیشرفت که در شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ تایر صبا) برگزار شد، گفت: امروزه با جنگ اقتصادی دشمنان برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی مواجه هستیم و باید برنامه ریزی لازم و همه جانبه برای مقابله با دشمنان در این جنگ داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در این شرایط اقتصادی،‌ تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی نقش بسیار موثری در تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه دارند و باید قدردان زحمات آنها به عنوان افسران جبهه اقتصادی باشیم.

سهندی با بیان اینکه انعکاس پیشرفت های صنایع و واحدهای تولیدی استان موجب امیدآفرینی است،‌ اظهار کرد: مردم ممکن است نسبت به برخی از پیشرفت ها آگاهی نداشته باشند و انعکاس این پیشرفت ها سبب امیدواری آنها می شود.

این مسوول نظامی استان با بیان اینکه یکی از پایه های حوزه قدرت نرم، قدرت اقتصادی و یکی از حوزه های مهم اقتصاد، تولید است،‌ افزود: رهبر معظم انقلاب در این خصوص چندین سال است که با نامگذاری سال ها با شعارهای اقتصادی، اهمیت این بخش را مورد تاکید قرار دادند.

وی اظهار کرد: حمایت های مختلف از جبهه اقتصادی به ویژه در حوزه رسانه موجب رونق تولید و اشتغال در سطح کشور و استان می شود.

کارخانه نخ تایر صبا از شرکت های زیر مجموعه شستا، بزرگترین تولیدکننده منسوج استخوان‌بندی و پارچه‌های صنعتی در منطقه خاورمیانه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.