۲۰۰ نفر از ایتام خراسان جنوبی مهمان سفره حضرت علی (ع) شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از حضور ۲۰۰ نفر از ایتام استان در جشن عید غدیر خبر داد.

عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: برای تکریم ایتام و اجرای پویش اطعام علوی با کمک خیران، مهمانی ویژه ۲۰۰ نفر از ایتام زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان برگزار شد.

او افزود:  در این برنامه اردویی یک روزه که در اردوگاه یادگاران امام (ره) بیرجند برگزار شد جشن عید غدیر برگزار و ایتام شرکت کننده، مهمان سفره ابوالایتام حضرت علی (ع) شدند.

عرب بیان کرد: هم اکنون ۹ هزار و ۹۷۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند که از این تعداد ۲ هزار ۳۳۴ نفر ایتام و ۷ هزار و ۶۳۶ نفر را فرزندان محسنین تشکیل می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی اظهار کرد: ۳۵ هزار و ۹۷۱ حامی حمایت مادی و معنوی از فرزندان یتیم و محسنین را متعهد شده‌اند.

به گفته او سرانه ماهانه دریافتی ایتام از محل کمک‌های مردمی حدود یک میلیون و ۲۹۳ هزار تومان است.

عرب تصریح کرد: همچنین سرانه دریافتی فرزندان محسنین به ۴۶۴ هزار تومان در ماه رسیده است که به دنبال افزایش این کمک‌ها از طریق جذب حامیان جدید هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و هزینه‌های خانوار، معتقدیم سرانه دریافتی هر فرزند یتیم و محسنین باید حداقل به حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.