اساس اسلام، ارتباط با خداست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اساس دین اسلام ایمان و ارتباط با خداوند متعال است.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار مدیران حج و کارگزاران حج و زیارت استان در خصوص آگاهی مسلمان در مقابل بیگانگان گفت: مسلمانان باید در مقابل توطئه‌های دشمنان آگاه باشند و به بیگانه فرصت ندهند و با برنامه ریزی مناسب با آن مقابله کنند..

او افزود: امروز در کشور ما و آنچه در منطقه صورت گرفته نفوذ جمهوری اسلامی و ایستادگی در برابر ظلم است و تمام جهان نیز آگاه شده است.

آیت الله عبادی اظهار کرد: اساس اسلام ایمان و ارتباط با خداست و حج به عنوان نقطه‌ای است که همه مسلمانان جهان را به هم گره می‌زند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه هیچ مسئله‌ای به اندازه ولایت مهم نیست و اصل دین ولایت است، بیان کرد: از ولایت‌های مثبت، دوست داشتن مومنین و دوست داشتن همدیگر است.

دستگردی مدیر حج و زیارت استان هم گفت: برای خرید سوغات از داخل کشور و در بحث مشارکت‌های مردمی در امور خیر، مصرف مخارج ولیمه و هزینه بنر‌ها به ساخت مدرسه، مراکز بهداشتی و توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) زائران تشویق شدند و این مسئله از جمله اقداماتی است که امسال در دستور کار قرار دادیم.

او در خصوص اهمیت حج امسال نیز عنوان کرد: حج برائت است و همه ساله در عرفات این برائت از مشرکین انجام می‌شود، اما امسال با تأکید بیشتر بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب در این زمینه اقدام خواهیم کرد.

برچسب ها: ولی فقیه ، حج و زیارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار