۴۰۲ فرزند یتیم و نیازمند زیر چتر حمایتی خیران فردوسی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردوس گفت: تعداد ۸۹ فرزند یتیم و ۳۱۳ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

اربابی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردوس  گفت: تعداد ۸۹ فرزند یتیم و ۳۱۳ فرزند محسنین تحت حمایت این نهاد می‌باشند که با پیگیری‌های مستمر همکاران ۲ هزار و ۳۴۳ حامی حمایت‌های مادی و معنوی از این فرزندان را بر عهده دارند.

او افزود: ۵۳ درصد حامیان مربوط به شهرستان فردوس و ۴۷ درصد حامیان خارج از شهرستان می‌باشند که این حامیان ماهیانه مبلغ ۲۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان به این فرزندان کمک می‌کنند.

اربابی ادامه داد: هر فرزند به صورت متوسط ۴ تا ۱۰ حامی دارد که واریزی حامیان محترم به صورت مستقیم و با شناسه به حساب فرزندان معنوی شان واریز می‌شود که عمده خدمات حامیان در زمینه تحصیلی و مشاوره‌ای می‌باشد.

 رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فردوس اظهارکرد: در ماه مبارک رمضان امسال بویژه در لیالی قدر تعداد ۱۵۹ نفر حامی جدید در این طرح ثبت نام و سرپرستی حدود ۱۷۰ فرزند معنوی را تقبل کردند.

او با اشاره به اینکه  باهمت و یاری خیرین و نیکوکاران محترم بتوانیم مشکلات تحصیلی و معیشتی فرزندان یتیم و محسنین را به حداقل برسانیم. بیان کرد: خیرین محترمی که تمایل دارند حمایت یک یاچند فرزندان معنوی را بر عهده بگیرند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۰۹۱۵۹۳۵۵۰۹۵_ ۰۵۶۳۲۷۲۹۳۷ تماس حاصل فرمایید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.