فعالیت بیش از ۲۸۰ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف، ۲۸۷ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است.

قناعت استاندار خراسان جنوبی گفت: برای انتخابات فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت، ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف پیش بینی شده که از مجموع شعب پیش بینی شده ۱۶۷ شعبه ثابت و ۱۲۰ شعبه هم سیار است.

او افزود: ۱۴۴ شعبه در شهر‌ها و ۱۴۳ شعبه هم در مناطق روستایی مستقر می‌شوند.

قناعت با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات اندیشیده شد، تصریح کرد: انتخابات رأس ساعت ۸ صبح فردا جمعه ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


استاندار با ذکر این نکته که نتیجه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان در دور اول مشخص شده، اظهار کرد: با توجه به اینکه هیچ کدام از نامزد‌ها در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف نتوانستند حد نصاب آرا را کسب کنند، انتخابات در این حوزه به دور دوم کشیده شد.

او با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات در استان، ادامه داد: تشکیل ستاد، برگزاری جلسات ستاد و کمیته‌های ذیل آن به صورت منظم به طور منظم در دستور کار استان بود و با جدیت دنبال شد.

قناعت با اشاره به اینکه در این دوره هم امکانات و ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی برای استفاده در بحث تبلیغات در اختیار نامزد‌ها قرار گرفته است، بیان کرد: کلیه فرآیند‌های برگزاری انتخابات در این دوره هم بدون کاستی مثل دور اول (انتخابات ۱۱ اسفند) و طبق جدول زمان بندی وزارت کشور برگزار شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.