جمع آوری ۹ میلیارد تومان نذر قربانی در خراسان جنوبی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: امسال مردم استان در طرح ملی نذر قربانی ۹ میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند که به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

 عرب مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: از این میزان کمک، سه میلیارد و ۶۲ میلیون تومان به صورت نقدی و ۶ میلیارد و ۵۲۸ میلیون تومان درقالب اهدای دام زنده و گوشت قربانی بوده است.

او  با اشاره به برپایی۲۸۲ پایگاه ثابت و سیار توسط امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان اظهار کرد: مردم خیر و نیکوکار بیش از سه میلیارد و ۹۷۸ میلیون تومان به امداد و پنج میلیارد و ۶۱۲ میلیون تومان به مراکز نیکوکاری کمک نقدی و غیرنقدی اهدا کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآور شد: یک هزار و ۲۹۷ راس دام سبک و سنگین توسط مردم خیر و موسسات خیریه به این نهاد اهدا شد که از این تعداد یک هزار و ۲۸۰ راس دام سبک و ۱۷ راس دام سنگین بوده و به میزان ۲۴ هزار و ۲۹۵ کیلوگرم گوشت جمع‌آوری شده است.

او تصریح کرد: همزمان در روز عید قربان پس از ذبح دام‌ها با رعایت همه موازین شرعی و بهداشتی گوشت‌ها درقالب بسته‌بندی تهیه و بین مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان به ویژه مناطق محروم استان توزیع شد.

عرب گفت: همچنان کمک‌های مردم خیر استان در این طرح همزمان با دهه امامت و ولایت ادامه دارد و دفاتر ۲۱ گانه این نهاد و ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی وغیرنقدی مردم نیک‌اندیش است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در خصوص مشارکت درطرح خداپسندانه نذر قربانی اظهار کرد: خیران نیک‌اندیش می‌توانند نذورات نقدی خود را از طریق واریز به شماره کارت بانک ملی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲، واریز به شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ با شناسه ۸۸۰۳۲۰۴۰۰، پرداخت از طریق تلفن همراه با کد دستوری #۰۵۶*۸۸۷۷* و همچنین پرداخت از طریق کد qr به نیازمندان اهدا کنند.

او یادآورشد: همزمان با عید سعید قربان مردم سخاوتمند استان در سال گذشته بیش از هفت میلیارد و ۴۷۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی در طرح نذر قربانی به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری اهدا کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.