۴ کشته و ۴ زخمی حاصل تصادفات جاده‌ای فارس

سخنگوی اورژانس استان فارس گفت: وقوع سه سانحه رانندگی در محور‌های مواصلاتی استان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند و ۴ نفر را راهی بیمارستان کرد.

حسن همتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، از برخورد دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۵۵ محور فیروزآباد _جم خبر داد و گفت: این حادثه ۲ فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.

او افزود: در حادثه دیگری بر اثر برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با کامیونت ایسوزو در محور فسا به جهرم حدفاصل گردنه سنان سه کشته و مجروح برجای گذاشت.

مدیر ورابط عمومی عمومی اورژانس فارس گفت: در این سانحه رانندگی راننده و سرنشین خودرو پژو در دم جان باختند و راننده کامیونت ایسوزو هم که به شدت آسیب دیده بود با یک دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا انتقال داده شد.

همتی تصریح کرد: همچنین برخورد پیکان بار با نیسان سه راهی عباس آباد کامفیروز شمالی دو مصدوم بر جای گذاشت و هر دو سرنشین خود را راهی بیمارستان شدند.

او  به رانندگان توصیه کرد: از عجله و شتاب در هنگام رانندگی پرهیز کرده و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در محور‌های ارتباطی تردد کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

نقص فنی تریلی و تصادف زنجیره‌ای در شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز گفت: شب گذشته تصادف تریلی، پژو، پراید، زانتیا و آل ۹۰، در جاده کمربندی اکبر آباد منجر به مجروح شدن دو نفر شد.

محمد هادی قانع افزود: این حادثه بر اثر نشت گازوئیل تریلی و جاری شدن آن بر روی جاده و لغزندگی سطح آن رخ داد.

او ادامه داد: با حضور نیرو‌های آتش نشانی از ایستگاه ۱۵ در محل حادثه سریعا دو مصدوم این حادثه توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شیراز ادامه داد: بر اثر این تصادف بخشی از مسیر مسدود شده بود که با کمک عوامل پلیس راهور بخشی از راه برای تردد خودرو‌ها باز شد.

قانع با اشاره به اینکه آتش نشانان به سرعت وارد عملیات شدند و به منظور جلوگیری از حوادث احتمالی بعدی سطح جاده را پاک سازی و ایمن کردند، گفت: تیم عملیاتی پس از انتقال خودرو‌ها به محل امن و عادی شدن مسیر تردد خودرو‌ها به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار