برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با دستگیری سارقان، راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده برملا شد.

سردار رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: در دوم اردیبهشت ماه امسال در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات در منزل و قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده، پیگیری و بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری قاتل و سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس آگاهی استان، تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند در کمتر از ۱۰ روز سارق و همدستش را شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های خرمبید و آباده با هماهنگی قضایی و اقدمات فنی موفق شدند سارق و همدستش را در ورودی شیراز دستگیر کنند.


بیشتر بخوانید

 قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او


سردار حبیبی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجویی اولیه به سرقت همراه با قتل پیرزن ۸۲ ساله در شهرستان آباده اقرار کردند.

این مقام انتظامی بیان کرد: قاتل و همدستش که از سارقان حرفه‌ای بودند در بازجویی تخصصی به ۶ فقره سرقت دیگر در شهرستان‌های خرم بید و آباده نیز اقرار کردند.

او با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا و مالخران نیز شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد، از شهروندان درخواست کرد از نگهداری طلاجات و وجوه نقد به مقدار زیاد در منزل و خودرو پرهیز کرده و توصیه‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی بگیرند.

برچسب ها: دستگیری قاتل ، قتل ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
واما چهار ماه بعد آزاد و ماه پنجم دوباره قتلی دیگر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
چرا رفتارها و کارهای خلاف قانون در جامعه ایی باتوجه به اینهمه دستگیری ها و مجازات ها بیشتر و بیشتر وگسترده تر می شود ؟یکی از دلایلش باز گو و منعکس نکردن سطح مجازات ها متناسب با نوع خلافکاری ها در رسانه های همگانی است که منجر به آگهی همه مردم جامعه برای سر باز زدن از رفتارهای غیر قانونی می شود یعنی سطح مجازات ها برای همه مردم شفاف و روشن می شود که بدانند چه سرنوشتی در پیشرو دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مردم طلاها رو بزارید بانک ملی خیلی بهتره لااقل اگه کسی برد بعدا دولت کم کم پولتون بهتون برمیگردونه.......
آخرین اخبار