برنامه‌های دهه کرامت ‌در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج فارس

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر فارس از اجرای برنامه‌های دهه کرامت با شعار «با شما سربلندیم» در سطح مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج این استان خبر داد.

محمد رنجبر گفت: برنامه‌های دهه کرامت، در شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) با شعار محوری «با شما سربلندیم» در سطح استان فارس به همت پایگاه‌های مقاومت بسیج و سپاه در حال برگزاری هستند.

او تصریح کرد: این برنامه‌ها حول محور ۶ گانه جشن‌های سراسری خواهر برادری، پویش برکت خانه در فضای مجازی، عملیات روشنگری جان من، مسابقه کتابخوانی ایران جوان بمان، جشنواره فرهنگی هنری بُشری، اکران فیلم با موضوع جمعیت برگزار می‌شوند.

رنجبر با بیان اینکه این برنامه‌ها در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مساجد و محلات و اقشار تخصصی بسیج اجرا می‌شوند، افزود: برنامه‌های دهه فرخنده کرامت همزمان با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده است و با ششم ذی‌القعده روز بزرگداشت حضرت شاهچراغ (ع) ادامه می‌یابد و با سالروز میلاد امام رضا (ع) پایان خواهد یافت.

او از اجرای یک‌هزار برنامه در سطح مساجد استان در قالب جشن‌های مردمی خواهر برادری، ایستگاه‌های صلواتی، محافل قرآنی، توزیع بسته‌های معیشتی، اردو‌های زیارتی و آموزشی، مسابقات فرهنگی هنری در سطح مساجد استان ذیل طرح «مسجد محله کرامت» طی این ایام خبر داد.

معاون فرهنگی هنری سپاه فجر فارس بیان کرد: در ذیل شش محور اصلی، رویداد برکت ملی و سراسری برکت ایران، جشنواره بشری با محوریت بسیج جامعه زنان، جشن‌های بزرگ اعیاد دهه کرامت به صورت متمرکز و همچنین محله محور توسط نواحی مقاومت، نشست‌های روشنگری به صورت حضوری و همچنین وبیناری در فضای مجازی، محافل انس با قرآن، اکران فیلم‌های کوتاه و بلند با موضوع جمعیت و سقط جنین و فرزندآوری، غبارروبی بقاع متبرکه و عطرافشانی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران و به خصوص مراسم بزرگداشت حضرت احمد بن موسی (ع) نیز در این ایام برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار