برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول

سخنگوی شهرداری شیراز از برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز به مناسبت «هفته شیراز» در دانشگاه هانکوک سئول کره جنوبی به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری این کلان‌شهر خبر داد.

رضا جاویدی با گرامیداشت هفته شیراز اظهار کرد: نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های مذهبی، تاریخی و فرهنگی شیراز در دانشگاه مطالعات و زبان‌های خارجی سئول که از بزرگترین دانشگاه‌های مطالعات خارجی جهان است، برگزار می‌شود.

او افزود: این نمایشگاه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه جاری با حمایت و همراهی سفارت جمهوری اسلامی ایران در سئول و بر اساس هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده توسط اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز و گروه زبان فارسی و ایران‌شناسی دانشگاه هانکوک کره برپا و پذیرای دانشجویان و سایر بازدیدکنندگان علاقه‌مند خواهد بود.

جاویدی با اشاره به جایگاه شیراز به‌عنوان شهر جهانی صنایع دستی، ابراز امیدواری کرد؛ با تلاش و برنامه‌ریزی مجموعه مدیریت شهری و هم افزایی و تعامل سایر دستگاه‌های ذی‌ربط شاهد اقدامات گسترده تری در زمینه معرفی توانمندی هنرمندان صنایع‌دستی شیراز باشیم. 

سخنگوی شهرداری شیراز عنوان کرد: در این نمایشگاه همچنین عکس‌هایی از جاذبه‌های شهر شیراز نظیر حرم حضرت شاهچراغ (ع)، مسجد نصیرالملک، آرامگاه حافظ و سعدی و ارگ کریم‌خان اکران خواهد شد.

او با بیان اینکه این دانشگاه زادگاه آموزش زبان‌های خارجی در کره جنوبی محسوب می‌شود، گفت: اکنون بیش از ۴۵ زبان خارجی در این دانشگاه تدریس می‌شود و بیش از ۱۷ هزار دانشجو در رشته‌های مطالعات علوم انسانی، حقوق، علوم اجتماعی و ... در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز یادآور شد: این نمایشگاه به مدت پنج روز از ۲۴ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ دایر خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار