قزل‌سفلی:

مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس بر ضرورت تبیین نظرات مختلف در دانشگاه‌ها تأکید کرد و گفت: مخالف تک صدایی در دانشگاه‌ها هستیم.

اسماعیل قزلسفلی در جمع مدیران دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای استان در شیراز گفت: در دانشگاه‌ها باید چند صدایی وجود داشته باشد و راه برای فعالیت تشکل‌های دانشجویی همواره شود.

او ادامه داد: باید دانشگاهی سرشار از نشاط سیاسی رغم بزنیم و از اینکه مورد انتقاد و مطالبه گیری قرار گیریم، هراس نداشته باشیم چرا که بالندگی و پویایی در همین چالش‌ها ایجاد می‌شود.

قزلسفلی اظهار کرد: اگر در دانشگاه تریبون آزاد، مناظره و سخنرانی دانشجویی برگزار نشود، نمره مدیران دانشگاه مطلوب نخواهد بود لذا باید زمینه را برای انتقاد و مطالبه‌گری دانشجویان فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مدیریت آنجا معنا پیدا می‌کند که بتوان در کمبود‌ها و چالش‌ها آن مجموعه تحت مدیریت را پیش برد.

او همچنین با اشاره به عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح ایران گفت: این عملیات و پاسخ تنبیهی نظام سبب شد که قدرت بازدارندگی نظام جمهوری اسلامی به جهان دیکته شود و همه متوجه شدند که این قدرت بازدارندگی با مولفه علم، ایمان، صبر و استقامت جوانان ما به وجود آمده است.

او با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دیگر به آن گنبد آهنین امیدی ندارد، اما هنوز به رسانه‌های خود امیدوار است، افزود: اگر مجاهدین ما در جنگ سخت پیروز شده و خوب عمل کردند، اکنون نوبت ماست که در جنگ نرم و در جهاد تبیین به هجمه‌های دشمن پاسخ دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهار کرد: در حوزه علمی از دانشگاه‌ها انتظار می‌رود که در جهت ارتقای سطح سواد و رتبه علمی بکوشند.

او همچنین گفت: آشنا کردن جوانان با پیشرفت‌ها، ارتباط دانشگاه با حوزه‌های صنعت و کسب و کار و ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه‌ها از جمله مأموریت‌هایی است که مسئولان و متولیان دانشگاه باید با جدیت دنبال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار