سرمربی تیم ملی تیر و کمان:

فدراسیون همیشه به تیم ملی تیر و کمان کمک کرده است

سرمربی تیم ملی رشته ریکرو، درحاشیه برگزاری اردو‌های تیم ملی تیر و کمان، توضیحاتی را بیان کرد.

بهزاد پاکزاد، سرمربی تیم ملی ریکرو (تیر و کمان) کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نحوه برگزاری اردو‌های تیم ملی تیر و کمان در رشته ریکرو اظهار کرد: این چندمین اردوی در حال برگزاری ما است. اردو‌ها ادامه دار هستند و با برنامه پیش خواهیم رفت تا زمان مسابقات، زیاد تعطیلی نداریم و اولین مسابقه ما، مسابقات کاپ آسیا هستند که اردیبهشت ماه سال آینده در تایلند برگزار خواهند شد.

پاکزاد در ادامه گفت: ۸ روز بعد از مسابقات کاپ آسیا، مسابقات کاپ جهانی در شانگهای چین را در پیش داریم و ان شاءالله این مسابقات به عنوان دیدارهای تدارکاتی باشند برای هدف اصلی ما که مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هستند.

سرمربی تیم ملی ریکرو کشورمان درباره تعداد اعزامی‌ها به مسابقات المپیک ۲۰۲۰ توکیو افزود: ما در حال حاضر در بخش انفرادی  توسط میلاد وزیری یک سهمیه را کسب کرده ایم و آخرین شانس کسب سهمیه ما، مسابقات فرانسه هستند که به ۳ تیم برتر، هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان سهمیه اهدا خواهد شد. همچنین در بخش انفرادی، تعدادی سهمیه باقی مانده اند که باید با تمام کشور‌ها برای کسب سهمیه رقابت کنیم.

او درباره انجام تست کرونای اعزامی های تیم ملی تیر و کمان گفت: قبل از شروع هر اردو از کل بازیکنان تست pcr می گیریم و زمانی که نتایج همه تست‌ها منفی شدند، کارمان را شروع می‌کنیم.

پاکزاد در ادامه گفت: فدراسیون همیشه در حد توان خود به ملی پوشان رشته تیر و کمان کمک کرده است؛ چرا که ملی پوشان هر رشته، ویترین هر فدراسیون هستند و تمام توجه مجموعه به بخش تیم ملی است و فدراسیون تیر و کمان هم از این قاعده مستثنی نیست. در ایام شیوع ویروس کرونا کار‌های زیر ساختی زیادی انجام داده‌ایم و امیدواریم با فکر آسوده‌تر بتوانیم در ادامه، کار را پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی ریکرو درباره رقبای تیم ملی در این رشته گفت: ورزش ریکرو یک ورزش المپیکی است. تمام کشور‌ها برنامه خاصی روی این قضیه دارند و ما هم در بخش پایه، نوجوانان و جوانان از سال ۹۲ برنامه ویژه‌ای را در این زمینه شروع کرده ایم و ماحصل آن جوانگرایی در تیم‌های ملی رشته ریکرو است. در همه جای دنیا و به خصوص در آسیا، بازیکنان قدرتمندی در رشته ریکرو وجود دارند که رقیبان سر سختی برای ما محسوب می‌شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار