شعبانی بهار: کمانداران ملی پوش در قالب تیم باشگاهی به تورنمنت آنتالیا اعزام می‌شوند

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: تعدادی از کمانداران تیم ملی در قالب تیم باشگاهی به تورنمنت آنتالیا اعزام خواهند شد.

غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیروکمان در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حضور تیم ملی تیروکمان در تورنمنت آنتالیا اظهار داشت: ما هیچ‌گونه اعزامی به این مسابقات نخواهیم داشت چرا که این مسابقات رسمی نیست و فقط جنبه آماده‌سازی و رقابت آزاد بین کمانداران دارد. از طرفی هیچ‌کدام از اردوهای تیم ملی برگزار نشده است و آمادگی برای حضور در این تورنمنت نداریم. برای اعزام‌های برون‌مرزی باید یک سری فرآیندهایی شکل بگیرد، در واقع باید شورای برون‌مرزی تشکیل می‌دادیم تا بتوانیم در این مسابقات شرکت کنیم.

او افزود: اعزام برای ما مقدور نبود چرا که وزارت ورزش در حال حاضر فقط جواز حضور در تورنمنت‌هایی را صادر می‌کند که استدلال قوی داشته باشند و در کسب سهمیه المپیک برای ورزشکاران تاثیر داشته باشند.

رئیس فدراسیون تیروکمان در خصوص تورنمنت آنتالیا گفت: ما از باشگاه‌ها درخواست کرده ایم تا در این مسابقات حضور داشته باشند. به‌ احتمال‌ زیاد چند ملی‌پوش یا یکی از تیم های باشگاهی برای حضور در این تورنمنت اعزام می شوند تا دوری چند ماه از مسابقات برای آن‌ها جبران شود.

شعبانی بهار خاطرنشان کرد: تیم ملی تیروکمان ایران هیچ حضوری در این تورنمنت نخواهد داشت و تعدادی از ملی پوشان در قالب تیم‌های ملی در این مسابقات رقابت خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار