برای کسب سهمیه المپیک توکیو؛

کمانداران ریکرو کشورمان به مصاف حریفان می‌روند

اعضای تیم ملی ریکرو کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی آسیا توفیقی نداشتند، از اواخر این هفته باید برای کسب سهمیه المپیک به رقابت بپردازند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا که به میزبانی تایلند در حال برگزاری است، کمانداران ریکرو کشورمان به مصاف حریفان رفتند و در پایان هر ۸ ملی پوش کشورمان با واگذاری نتیجه به رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.


بیشتر بخوانید: شعبانی‌بهار: به کسب سهمیه المپیک در مسابقات تیراندازی امید داریم


با حذف کمانداران ریکرو کشورمان از دور رقابت‌های قهرمانی آسیا، ماموریت اصلی آن ها آغاز شد و  8 کماندار کشورمان باید خودشان را برای رقابت‌هایی که پنجشنبه این هفته و به منظور کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو برگزار می‌شود، آماده کنند.  

در این رقابت‌ها هر کشور شانس کسب یک سهمیه در بخش بانوان و یک سهمیه در بخش مردان را دارد و در صورتی که کمانداران کشورمان موفق نشوند در این رقابت‌ها سهمیه بگیرند، کارشان برای کسب سهمیه سخت‌تر می‌شود و در این صورت باید در مسابقات قهرمانی جهان که اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی آلمان برگزار می‌شود،  با حریفان رقابت کنند.


بیشتر بخوانید:  رکورد‌های بازیکنان بهتر شده است/ به دنبال تکرار افتخارات گذشته ایم، اما امسال کار دشوارتری داریم


البته تیم‌هایی که جزو قدرت‌های ریکرو آسیا به شمار می‌روند، پیش از این سهمیه‌های خود را قطعی کردند و تیم ملی ریکرو کشورمان برای کسب سهمیه در این مسابقات کار به مراتب آسان تری نسبت به کسب سهمیه در رقابت‌های جهانی آلمان دارد و به همین دلیل شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان نیز ابراز امیدواری کرده بود که کمانداران کشورمان بتوانند در تایلند کار کسب سهمیه را تمام کنند.  

انتهای پیام/ 

آخرین اخبار از فدراسیون تیروکمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار