کاهش ۷۰ درصدی آبگرفتگی در مناطق مختلف اهواز/حکم شهردار و مدیر عامل آبفا نهایی نیست

عضو شورای شهر اهواز گفت: اقدامات انجام شده در خصوص جمع آوری آب‌های سطحی طی یک سال گذشته موجب کاهش ۷۰ درصدی آبگرفتگی در مناطق مختلف اهواز شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا ایزدی، عضو شورای شهر اهواز در خصوص رای اخیر دادگستری خوزستان در خصوص شهردار و مدیر عامل آبفای سابق این کلانشهر گفت: این حکم اولیه، نهایی نیست و اشخاص مهلت دارند که تا ۲۰ روز نسبت به رای صادر شده اعتراض نمایند.

او افزود: اگر بنا بر مجازات مسئولین برای بی توجهی و کم کاری در رفع مشکل آب‌های سطحی باشد، باید مدیران ۱۵ سال گذشته هم دادگاهی شوند.

ایزدی با اشاره به تشکیل کمیته آب‌های صنعتی بیان کرد: خروجی این انجمن که طی نشست‌های متعدد با حضور کارشناسان شرکت آبفای اهواز و شهردار برگزار شد، تعیین ۵۷ نقطه بحرانی بود که بین ۲ نهاد ذکر شده تقسیم کار انجام می‌شود و در ۱۰ ماه گذشته نیز نزدیک به ۷۰ درصد این نقاط تکمیل شده، به اتمام رسیدند که موجب کاهش ۷۰ درصدی آبگرفتگی در مناطق مختلف اهواز شده است.

عضو شورای شهر اهواز اظهار داشت: پارسال جمع آوری آب‌های سطحی از معابر شهر حدود ۱۰ روز به طول می‌انجامید، در حالی که حالا نهایتا ۳ روز به درازا می‌کشد، ضمن آنکه فقط از بهمن ماه پارسال ۷۵ میلیارد تومان به مسئله دفع آب‌های سطحی اختصاص یافت که ۳ چهارم هزینه اختصاص یافته طی ۱۰ سال گذشته است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.