انجام اقدامات پیشگیرانه برای کنترل آبگرفتگی‌های احتمالی در ماهشهر

معاون فرماندار بندر ماهشهر گفت: باتوجه به بارندگی‌های احتمالی، ادارات آبفا و شهرداری موظف هستند نسبت به لایروبی کانال‌های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی اقدام نمایند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دفع آب‌های سطحی که پس از بارندگی در شهر‌ها ایجاد شود، اما باید برای بارندگی‌های آینده و تکرار نشدن همچنین مشکلی مسئولان تلاش خود را به کار بگیرند، چراکه آبگرفتگی‌های اخیر مشکلات زیادی برای مردم شهر‌های مختلف خوزستان ایجاد کرد.

مهرزاد شریفی معاون فرماندار بندر ماهشهر گفت: مدیران اجرایی باید در تحقق مصوبات ستاد و همچنین وظایف و تعهدات مسئولیتی خود اهتمام ویژه‌ای داشته و وظایف قانونی خود را به درستی انجام دهند.

او با تاکید بر همکاری مسئولان برای تکرار نشدن مشکلات آبگرفتگی های معابر بیان داشت: باتوجه به بارندگی‌های احتمالی روز‌های پایانی هفته، ادارات آبفا و شهرداری موظف هستند نسبت به لایروبی کانال‌های فاضلاب و دفع آب‌های سطحی اقدام کنند.

شریفی در ادامه افزود: لازم است مراکز درمانی و بیمارستانی، خدمت رسان همچون آبفا، گاز و ...، نسبت به مجهز بودن ژنراتور و برق اضطراری مراکز خود جهت شرایط حساس و بحرانی توجه ویژه‌ای نمایند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار