لایروبی و دفع آب‌های سطحی از پل قلعه چنعان به سمت نهر مالح در اهواز

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: لایروبی و نی زدایی ادامه مسیر دفع آب‌های سطحی از پل قلعه چنعان به سمت نهر مالح باید انجام شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدرضا قنواتی مدیر شهرداری منطقه ۸ به همراه افشین حاتمی معاون بهره برداری آبفای اهواز از کانال دفع آب‌های سطحی قلعه چنعان و نهر مالح با هدف بررسی وضعیت و مشکلات موجود در این مکان‌ها و هم چنین ترمیم و بهسازی محل نشست زمین در انتهای کانال قلعه چنعان بازدید داشتند.

قنواتی گفت: قبل از شروع بارندگی‌های فصلی خروجی تمام کانال‌های دفع آب‌های سطحی از سپتیک پیچوار تا انتهای کانال قلعه چنعان به طول شش کیلومتر توسط این منطقه با بکارگیری همزمان سه بیل مکانیکی بوم بلند لایروبی و نی زدایی شد.

او بیان داشت: این امر در کنار دیگر فعالیت‌های شهرداری منطقه ۸ در کنترل و کاهش آبگرفتگی‌ها تاثیر بسزایی داشته و در دفع سریع آب‌های سطحی از سطح منطقه کمک شایانی نموده است.

مدیر شهرداری منطقه ۸ ادامه داد: طی بازدید‌ها و بررسی‌های به عمل آمده و تصویر برداری هوایی از کانال‌های دفع آب‌های سطحی بعضا مشاهده گردید در یک قسمت از خروجی کانال قلعه چنعان نشست زمین به وجود آمده است که با پیگیری‌های این منطقه و در زمینه  جلوگیری از مخاطرات بعدی با حضور نماینده اداره آبفا و بررسی و تحلیل محیط اطراف، اداره آبفا اقدام به ترمیم نقطه ریزشی با لوله گذاری نموده است.

این مقام مسئول گفت: مقرر شدکه با همکاری ادارات آبفا و آب و برق خوزستان و با تجهیز محل بوسیله بیل مکانیکی بوم بلند اقدامات لازم را در خصوص لایروبی کانال بعمل آورده شود که ان شاءالله با انجام این مهم در بارندگی‌های آتی شاهد تخلیه سریع‌تر آب‌های سطحی از معابر و خیابان‌های منطقه باشیم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.