قصه ناتمام بارندگی ها در اهواز/ جمع آوری، هدایت و دفع آب‌های سطحی

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز از بکارگیری ماشین آلات و پمپ‌های sp، سرکشی و تعمیر و بهسازی مرتب پمپ‌های سپتیک سطح منطقه و پیچوار در زمینه جمع آوری، هدایت و دفع آب‌های سطحی خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ذبیح اله خدامرادی مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز گفت: کلیه نیرو‌های اجرایی، خدماتی، عمرانی منطقه بهمراه تجهیزات مورد نیاز شامل ماشین آلات مکانیزه سبک و سنگین، ابزار آلات، دستگاه‌های پمپ sp و ۲ اینچ و ۴ اینچ و ماشین آلات مکنده برای جمع آوری و هدایت و دفع آب‌های سطحی در نقاط آبگیر به صورت آماده باش در آمده تا در صورت بروز مشکل آبگرفتگی در جهت رفع سریع آن اقدامات لازم را به عمل آید.

او در ادامه افزود: کانال‌های دفع آب‌های سطحی مثل ۴۵ متری رزمندگان، ایثار شرقی، پیچوار و دستگاه‌های پمپاژ مستقر در انتهای خیابان امام خمینی (ره) به صورت مداوم رصد می‌شوند تا هیچ مشکل و اختلالی در دفع آب‌های سطحی به وجود نیاد.

خدامرادی بیان داشت: با توجه به حجم بالا و شدت بارش باران و تگرگ دیروز و جمع شدن حجم سنگین آب و پس زدگی فاضلاب‌های شهر با حضور مستمر مدیران و نیرو‌های اجرایی و خدماتی این حجم آب در نقاط مختلف منطقه از جمله بلوار سردار شهید هاشمی، جوادالائمه، سعادت، ۲۵۴ دستگاه، معلم، امام خمینی (ره) جمع آوری و دفع شد.

مدیر شهرداری منطقه ۸ اهواز تصریح کرد: مانده آب موجود در این بلوار‌ها ناشی از پس زدگی فاضلاب در این نقاط است که عوامل این منطقه تلاش بی وقفه خود را در راستای رفع گرفتگی فاضلاب‌ها و جمع آوری پساب‌ها با استفاده از تانکر‌های مکنده در زمینه خدمات رسانی به شهروندان بکار می‌برند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.