امارات توافق با رژیم اشغالگر قدس را نشانه‌های امیدواری برای منطقه دانست

مدیر ارتباطات استراتژیک وزارت خارجه امارات مدعی شد خیانت این کشور و امضای توافق ابوظبی و تل‌آویو یک پیروزی برای دیپلماسی و نشانه‌های امیدواری جدید برای منطقه است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، هند العتیبه، مدیر ارتباطات استراتژیک وزارت امور خارجه و همکاری بین‌الملل امارات در یادداشتی که در روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شد: توافق ابوظبی و تل‌آویو یک پیروزی برای دیپلماسی و نشانه‌های امیدواری جدید برای منطقه است؛ این صلح، یک فرصت تاریخی و اساسی است، اما جایگزین صلح بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها نیست.

این مقام اماراتی مدعی شد: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل و عبدالله بن زاید، وزیر خارجه امارات فردا توافق صلح را رسمی می‌کنند، اما مسئولیت تحقق آن بر عهده دو ملت امارات و اسرائیل است.


بیشتر بخوانید:


مدیر ارتباطات استراتژیک وزارت امور خارجه امارات در ادامه ادعاهایش نوشت: ما به دنبال صلح گرم و روابط متقابل با تل آویو هستیم که به نفع هر دو طرف است،  اما تعهد عمیق ابوظبی به مردم فلسطین همچنان محکم است و امارات عربی متحده به شدت از راه حل دو دولتی و حق تعیین سرنوشت فلسطینیان حمایت می‌کند.

العتیبه با محدودکردن مناقشه اعراب و اسرائیل به مناقشه فلسطین و رژیم صهیونیستی، گفت که اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها همسایه هستند و باید یک راه حل عادلانه و پایدار برای مناقشه بین آن‌ها یافت.

وی در پایان با تبریک سال جدید یهودیان به صهیونیست‌ها آرزو کرد که این سال به تعبیر او سال صلح، پیشرفت، امید و مدارا باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۱:۱۰ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
هی هندالعتیبه : شما حکام عرب مرتجع جاهلی مانند کبک سر به زیر برف کرده اید......و یا مانند روباهی که در یک شب مهتابی برای اینکه مانند شتر بزرگ دیده شود و بزرگ به حساب آید دم خودش را به دم شتر گره زد تا زمانی که روباه و شتر روی زمین در حال نشسته بودند هیچ اشکالی وجود نداشت ولی وقتی شتر برخاست تا حرکت کند روباه میان زمین و آسمان معلق ماند و مرتب به پاهای شتر کوبیده میشد و هر چه شتر با سرعت رو به جلو در حال فرار حرکت میکرد ضربات کوبنده بر روباه نگون بخت محکمتر میشد و همواره روباه آرزو میکرد که چرا؟ دمش را به روباه گره زد.............
آخرین اخبار