لبنان: آمریکا با تحریم مقامات بیروت، مقاومت را هدف قرار می‌دهد

کمیته احزاب ملی لبنان اعلام کرد آمریکا به منظور هدف قرار دادن مقاومت، مقامات این کشور را به فهرست تحریمی خود اضافه می‌کند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری المنار، کمیته احزاب ملی لبنان از تحریم‌های آمریکا علیه برخی مقامات این کشور انتقاد کرد.

کمیته احزاب ملی لبنان روز دوشنبه اعلام کرد تحریم‌های آمریکا علیه مقامات لبنانی از جمله یوسف فینانوس و علی حسن خلیل، مقاومت در لبنان را هدف قرار می‌دهد.

پیش از این نیز «ریاض صوما» کارشناس مسائل سیاسی و لبنان گفته بود آمریکا با تحریم مسئولان لبنانی و مقاومت درصدد تحقق اهداف رژیم صهیونیستی است.

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور نزدیک اخیرا با تکرار ادعا‌های دولت واشنگتن علیه جنبش حزب الله لبنان، تهدید کرد مقاماتی از این کشور که با حزب الله در ارتباط باشند، در فهرست تحریمی آمریکا قرار می‌گیرند. 

حزب الله لبنان در بیانیه‌ای تحریم‌های آمریکا علیه دو وزیر سابق این کشور را محکوم کرد.

سه شنبه گذشته، وزارت خارجه آمریکا دو شخصیت لبنانی را به لیست افراد و گروه‌های تروریستی خود افزود. این دو شخصیت از وزیران سابق لبنان هستند و به اتهام ارتباط با حزب‌الله تحت تحریم وزارت خزانه‌داری آمریکا قرار گرفته‌اند. روز گذشته نیز منابع آگاه از احتمال تحریم برخی از مشاوران ارشد میشل عون، رئیس‌جمهور و سعد حریری، نخست وزیر اسبق لبنان در آینده نزدیک خبر دادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار