حزب‌الله عادی‌سازی روابط بحرین و رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

حزب‌الله لبنان عادی‌سازی روابط بحرین با اسرائیل را محکوم و اعلام کرد این اقدام در راستای حرکت رژیم‌های دست‌نشانده و خائن از روابط پنهان به روابطی آشکار با صهیونیست‌ها است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، حزب‌الله لبنان روز شنبه طی بیانیه‌ای اقدام رژیم حاکم در بحرین برای به‌رسمیت‌شناختن موجودیت اسرائیل را شدیدا محکوم کرد و هر اقدامی از سوی منامه برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مردود دانست. 

حزب‌الله لبنان همچنین تاکید کرد که اقدامات در این‌باره در راستای حرکت رژیم‌های دست‌نشانده و خائن از روابط پنهان به روابطی آشکار با دشمن صهیونیستی است.

در این بیانیه‌ همچنین آمده است، تمام دلایلی که این حکام مستبد ذکر کرده‌اند، این خیانت بزرگ و اقدام دردناک خنجر زدن از پشت به مردم فلسطین، را توجیه نخواهد کرد.

انسان‌های مسلمان و اعراب آزاده به این اقدامات خیانت‌آمیز از سوی حاکمان امارات و بحرین واکنش تندی نشان دادند. ملت فلسطین و جناح‌های مختلف در این کشور به آزادسازی تمامی سرزمین خود پای‌بند هستند و هرگونه عادی‌سازی و همکاری با این رژیم غاصب را رد می‌کنند.

روز جمعه، همزمان با سالگرد انفجار در برج‌های دوقلو در نیویورک، دونالد ترامپ اعلام کرد که دومین کشور واقع در شبه جزیره عرب در بازه زمانی کمتر از یک ماه، تن به عادی‌سازی روابط با اسرائیل داده است. همزمان نتانیاهو نیز از این اعلام استقبال کرد و مدعی شد که کشورهای دیگری در صف قرار دارند. ماه پیش هم امارات از سازش با رژیم اشغالگر قدس خبر داده بود. 

گروه‌های مقاومت فلسطینی ضمن انتقاد شدید از اقدامات اخیر حاکمان عرب منطقه، تاکید کردند که اقدام ابوظبی و منامه در به‌رسمیت‌شناختن اسرائیل، همچون خنجری زهرآگین بوده که بر پیکر مقاومت فلسطین فرو رفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۲:۲۴ ۲۳ شهريور ۱۳۹۹
حزب الله نباید فقط با بیانیه صادر کردن اعلام موضع کند بلکه تمام توان حزب الله در طول و عرض کره خاک باید علیه منابع و منافع شیطان اکبر و رژیم منحوس صهیونیستی دست به اقدام عملی بزنند تا دشمنان کتاب الله مجید و کریم و پیامبر اعظم و عظیم الشاءن یعنی محمدرسول الله(ص) و قبله اول مسلمانان جهان را مورد هتاکی و اهانت قرار ندهند و بدانند که اگر جمعیت چندین میلیاردی مسلمانان علیه آنان به پا خیزند تمام اصل و بنیان آنها زیر و رو خواهد شد.... با شعار :
یاایها المسلمون اتحدوا اتحدوا.........
با فریاد رسای فریادیا محمدا(ص)........
با شعار کوبنده لبیک یا حسین(ع).......
آخرین اخبار