گفت‌وگوی بنی گانتس و وزیر دفاع بحرین

دفتر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوی تلفنی بنی گانتس و وزیر دفاع بحرین خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به گزارش رسانه‌های دولتی بحرین، بنی گانتس، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و وزیر دفاع بحرین در پی اعلام عادی سازی روابط بین دو رژیم، تلفنی گفت‌وگو کردند.

پیش از امضای توافق نامه عادی سازی بین دو رژیم، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با همتای بحرینی خود عبدالله بن حسن النعیمی رایزنی کرده و او را به اراضی اشغالی دعوت کرده بود.

دفتر بنی‌گانتس درباره رایزنی‌های خود با وزیر دفاع بحرین مدعی شد: «این دو در مورد اهمیت توافق آبراهام و عادی سازی رو به رشد با اسرائیل برای ثبات منطقه‌ای در خاورمیانه بحث و گفت‌وگو کردند. همچنین در مورد انتظار متقابل آن‌ها مبنی بر ایجاد یک همکاری نزدیک بین دو وزارت تاکید کردند. آن‌ها گفتند که ارتباطات نظامی به همکاری هر دو منجر خواهد شد».

دفتر گانتس همچنین این را هم گفته که دو طرف رایزنی‌های خود را ادامه خواهند داد.

دونالد ترامپ روز جمعه از ننگی دیگر در بین اعراب حاشیه خلیج فارس خبر داد و اعلام کرد که بحرین به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی تن داده است. این دومین توافق کشورهای واقع در شبه جزیره عربی در بازه کمتر از یک ماه است. رژیم صهیونیستی مدعی است که این روند همچنان ادامه خواهد داشت. عمان و عربستان گزینه‌های بعدی احتمالی در عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یک هموطن ایرانی
۲۱:۴۷ ۲۴ شهريور ۱۳۹۹
دست خداوند بالاترین دستهاست. یدالله فوق ایدیهم. بگذارید. دشمنان ملت های ازاده چگونه سیلی سخت باین نوکرهای حلقه بگوش خواهندنواخت.
آخرین اخبار