ادعای رئیس پیشین موساد: بحرین از ما در برابر تهدید‌های تهران حمایت می‌کند

ایران چنان هراسی در دل صهیونیست‌ها افکنده است که این بار آن‌ها به حمایت‌های بحرین در برابر تهدید‌های تهران دل خوش کرده‌اند!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، هراس از ایران چنان ترسی در دل صهیونیست‌ها افکنده است که آن‌ها به هر چیزی دست می‌آویزند تا از این وحشت نجات یابند. به طوری‌که «افریم هالوی» رئیس پیشین موساد، سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، در سخنرانی مجازی خود در همایش مطبوعاتی جروزالم مدعی شد بحرین از اسرائیلی‌ها در برابر تهدید‌های ایران حفاظت خواهد کرد.

هالوی در این سخنرانی گفت «گمان نمی‌کنم خطر خاصی اسرائیلی‌ها را تهدید کند، اما این احتمال وجود دارد که از سوی تهران برای اسرائیلی‌هایی که به بحرین می‌روند تهدید‌های جدید وجود داشته باشد.» او ادامه داد «فکر می‌کنم مقامات محلی این کشور‌ها به خوبی آگاه هستند و می‌دانند که چگونه از ما حفاظت کنند.»

این مقام صهیونیست در ادامه به عادی سازی روابط با عربستان سعودی پرداخت و گفت اسرائیل نیاز دارد امتیازاتی را به فلسطین بدهد، زیرا ریاض در این خصوص خواسته‌هایی خواهد داشت. او در ادامه اضافه کرد مخالف نظر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که عادی سازی روابط با امارات متحده عربی و بحرین «صلح در برابر صلح» بوده است، زیرا رژیم صهیونیستی هیچ گاه با آن‌ها در جنگ نبوده است و حالا آن‌ها در یک رابطه «منفعت – منفعت» هستند.

او در مورد ایران ابراز امیدواری کرد که پس از انتخابات آمریکا توافق جدیدی میان واشنگتن و تهران حاصل شود. او گفت حتی اگر ترامپ هم دوباره انتخاب شود قول داده است برای رسیدن به توافق با ایران تلاش کند.

دونالد ترامپ پس از گذشت تنها ۲۹ روز از اعلام توافق امارات و رژیم صهیونیستی در عادی سازی روابط، جمعه گذشته (۱۱ سپتامبر) اعلام کرد که بحرین و رژیم صهیونیستی نیز برای عادی سازی روابط به توافق رسیده‌اند و در آینده نزدیک این توافقنامه را امضا می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار