بیانیه خانواده‌های اسرای اسرائیلی:

نتانیاهو فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند

خانواده‌های اسرای اسرائیلی از نتانیاهو خواسته اند که فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و اسرا را بازگرداند.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه از نتانیاهو خواسته اند که فشار‌های سیاسی را نادیده بگیرد و توافقی را تضمین کند که بستگان آنها را به خانه بازگرداند.

به گزارش الجزیره به نقل از شبکه هفت اسرائیل، این بیانیه در حالی منتشر شده است که وزرای راست افراطی کابینه نتانیاهو تهدید کرده‌اند که در صورت موافقت نخست‌وزیر با آتش‌بس و آزادی اسیر که به جنگ غزه پایان می‌دهد، ائتلاف او را ترک خواهند کرد.

این خانواده‌ها گفتند: «زمان آن فرا رسیده است که رهبری را بر عهده بگیریم، شجاعت نشان دهیم و همه ۱۳۲ اسیر را بازگردانیم». آنها افزودند: "نخست وزیر بنیامین نتانیاهو، اگر این فرصت را برای بازگرداندن بستگانمان از دست بدهید، تاریخ شما را نخواهد بخشید. "

پیشتر، خانواده‌های اسرای اسرائیلی با تجمع مقابل مقر اقامت وزیر خارجه آمریکا در تل‌آویو، گزینه‌های تهدید‌آمیز خود درباره سند تبادل اسرا را فریاد زدند.

با گذشت حدود هفت ماه از جنگ غزه بدون تحقق اهداف اعلامی آن، خانواده‌های اسرای اسرائیلی بر ضرورت تحرک عملی کابینه نتانیاهو برای آزادی این اسرا که جانشان به دلیل بمباران‌های مستمر در خطر است، تاکید دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
نتانیاهو ارزشی برای اسیران قائل نیست او فقط محافظ بجه پولدارها وزنان فاسد سیاسیون جهانی در تل آویو میباشد وچون کاسبی خوبی است سازمان ملل دومی باپولها درست کرده ومزدوران‌ زیادی را اجیر کرده که درسازمان ملل مدافع آن‌ باشند فقط تنها راه شهرکهای صهیونیسم نشین یهودیرا باید کوبید طوری که همه ازتل آویو وشهرکها فرار کنند
آخرین اخبار