دستگیری ۲ شکارچی غیر مجاز در سربیشه

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه از دستگیری ۲ شکارچی غیر مجاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کارگر فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان سربیشه با کسب خبری مبنی بر شکار گونه‌های کمیاب و حفاظت شده محیط زیست توسط دو نفر شکارچی غیرمجاز در این شهرستان بلافاصله ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران پس از شناسایی مخفیگاه، متهمان را در یک عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ کارگر ادامه داد: در بازرسی انجام شده از محل تعداد ۱۱ لاشه از گونه‌های کمیاب پرندگان به همراه یک قبضه اسلحه شکاری فاقد مجوز در شهرستان سربیشه کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سربیشه تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

او اظهار کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی شکارچیان محیط زیست، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۶۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک در نهبندان

سرهنگ رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: ماموران انتظامی شهرستان نهبندان از دپوی مواد مخدر توسط سوداگران مرگ مطلع شدند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران با انجام تحقیقات پلیسی محل دپوی مواد مخدر قاچاقچیان را شناسایی کردند، اظهار کرد: ماموران در بازرسی انجام شده ۶۳ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.


بیشتر بخوانید


فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان ادامه داد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

او تصریح کرد: شهروندان ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه سوداگران مرگ مراتب را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۲۰۴ کیلوگرم تریاک در بیرجند

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی خبری دریافت کردند که سوداگران مرگ قصد انتقال مواد افیونی به شهر‌های مرکزی کشور را دارند که بلا فاصله ماموران موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با همکاری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یک خودروی کامیونی را در محور بیرجند-قاین شناسایی و به آن مشکوک شدند که برای بررسی بیشتر خودرو را در پلیس راه بیرجند متوقف کردند.

سرهنگ فرشید تصریح کرد: ماموران پس از بازرسی خودرو ۲۴۰ کیلوگرم مواد افیونی که به صورت ماهرانه‌ای داخل کامیون جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: ماموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار