کشف ۷۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک در نهبندان

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان از کشف ۷۹ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،گفت: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون بنز مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: مأموران کامیون را که به طرف شهر‌های مرکزی کشور در حرکت بود بازرسی کردند که در بازرسی از خودرو ۷۹ کیلوگرم تریاک که زیر بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

رحیمی اظهار کرد: در این رابطه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان ادامه داد: ضمن هشدار در خصوص آثار سوء اعتیاد در جامعه، از شهروندان درخواست کرد ضمن تعامل با پلیس در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت مجرمانه مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۶ کیلو و ۵۰ گرم هروئین در نهبندان

رحیمی فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران ایست و بازرسی سهل آباد نهبندان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک سواری پراید مشکوک شدند و خودرو جهت بازرسی تخصصی به داخل ایستگاه هدایت شد.

او افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۶ کیلو و ۵۰ گرم هروئین پودری کشف کردند.

رحیمی تصریح کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان اظهار کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام و با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع را به پلیس گزارش کنند تا نسبت به شناسایی جرم، دستگیری مجرمان و متخلفان و پاکسازی محلات اقدام شود.


بیشتر بخوانید


کشف ۱۰۳ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک در خراسان جنوبی

فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان خوسف هنگام گشت زنی و کنترل محور‌های عبوری در محور خوسف- بیرجند به یک سواری پراید مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

او افزود: راننده پراید با مشاهده مأموران بر سرعت خودرو افزود و متواری شد که مأموران خودرو را تعقیب و با اقدامات پلیسی متوقف کردند.

فرشید تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو ۱۰۳کیلو و ۳۰۰گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان به همراه پرونده به مقام قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

او ادامه داد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ ط ا

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.