کشف یک تن و ۳۱۳ کیلو مواد افیونی از سوداگران مرگ

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف یک تن و ۹۲ کیلوگرم مرفین و ۲۲۱ کیلوگرم تریاک و دستگیری ۳ متهم در عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دریافتند که سوداگران مرگ قصد انتقال محموله سنگین مواد مخدر را دارند که بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی خراسان جنوبی با همکاری پلیس استان گلستان در محور شاهرود به آزادشهر ایست و بازرسی تیل آباد خودرو‌های قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ فرشید تصریح کرد: مأموران در بازرسی از خودرو تریلی مقدار یک تن و ۹۲ کیلوگرم مرفین و ۲۲۱ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی اظهار کرد: در این رابطه یک دستگاه خودرو سنگین نیز به عنوان راه پاک کن شناسایی و توقیف شد.

او ادامه داد: در این عملیات مشترک پلیسی ۳ متهم دستگیر که به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.


بیشتر بخوانید


کشف ۹۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی یک هفته در خراسان جنوبی

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران پلیس در خراسان جنوبی طی هفته گذشته در چند عملیات جداگانه ۹۰۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و در این رابطه ۹۵ قاچاقچی و توزیع کننده مواد افیونی را دستگیر کردند.

او با اشاره به دستگیری ۶۰ سارق طی هفته گذشته افزود: در طی همین مدت ۱۵۶ فقره سرقت منازل و اموال عمومی شهروندان نیز کشف شده است.

سرهنگ فرشید تصریح کرد: توقیف ۱۸۷ خودرو و ۱۷۱ موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات هفته گذشته پلیس در خراسان جنوبی بوده است.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.