نیروی انتظامی، نیرویی در تراز انقلاب

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت : نیروی انتظامی توانسته تا حد بسیار زیادی انتظارات مقام معظم رهبری را برآورده سازد و نیرویی در تراز انقلاب باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، حجت الاسلام صوفی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت : مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از نیروی انتظامی انتظار دارند تا این نیرو به تراز انقلاب اسلامی برسد.

او افزود : نیروی انتظامی در این راه به خوبی حرکت می‌کند و به نقطه خوبی رسیده است، اما همچنان میتوان با تلاش بیشتر، سطح فعلی را ارتقا داد.

حجت الاسلام صوفی گفت: سازمان عقیدتی سیاسی ناجا، اقدامات موثری را در خصوص فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهد که از جمله اینها، برگزاری دوره‌های آموزش قرائت و حفظ قرآن، جلسات تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری و آگاه سازی نیرو‌ها نسبت به مسائل روز می‌باشد.


بیشتر بخوانید


جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: نیروی انتظامی وظیفه اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر را به عهده دارد و از مجریان این امر به شمار می‌رود.

حجت الاسلام صوفی درباره ولایت مداری و ضرورت آن گفت: انقلاب اسلامی در این زمینه دستاورد‌های خوبی دارد که شهدای انقلاب اسلامی مصداق‌های آن می‌باشند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار