فرمانده نیروی زمینی ارتش خبر داد؛

امنیت پایدار در مرز‌های شرقی کشور

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از برقراری امنیت پایدار در مرز‌های شرقی کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یگان‌های نظامی نیروی زمینی در مرز‌های شرقی و جنوب شرقی و شمال شرقی کشور مستقر هستند و امنیت بسیار خوبی برقرار است.

او افزود : قدرت سیاسی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به آنجا رسیده است که استکبار جهانی حتی جرات حضور در منطقه را ندارد و باید با ترس منطقه را ترک کند، امروز قدرت ما به نمادی در منطقه تبدیل شد و در حوزه های مختلف به عنوان یک قدرت در منطقه محسوب می شویم.

سرتیپ حیدری با اشاره به توان دفاعی و قدرت رزمی نیروی زمینی ارتش گفت : در عرصه نظامی به قدرت بالایی رسیده ایم، تولید تجهیزات و تسلیحات نظامی در نیروی زمینی ارتش موجب شد تا این نیرو در قدرت دفاعی به جایگاه مطلوبی برسد.


بیشتر بخوانید


فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  بیان کرد : نیروی انتظامی و سپاه پاسداران و نیروی زمینی ارتش در این منطقه امنیتی پایدار را بوجود آوردند تا مردم منطقه در سایه این امنیت بتوانند به زندگی شان بپردازند.

سرتیپ حیدری در بدو ورود به نهبندان بعد ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از آخرین روند احیای پادگان تیپ ۲۵۸متحرک هجومی شهرستان بازدید کرد و گفت: احیای یک پادگان نظامی باعث تضمین امنیت در منطقه می‌شود.

افتتاحیه حسینیه پادگان و بازدید از مرز از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نهبندان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.